جدیدترین مطالب گالوس:

چربی سوزی شکم۱+تصویر

حرکات ورزشی مفید برای سوزاندن چربی های شکم:

امروز در باشگاه ورزش و تندرستی گالوس قصد معرفی ۱۰ حرکت ورزشی موثر در کوچک کردن شکم را داریم.
انجام این حرکات در ابتدا نبایستی به صورت فشرده و در زمان طولانی انجام شود زیرا اگر بدن شما به حرکات ورزشی عادت نداشته باشد و یا نرمش مناسب نداشته باشید دچار گرفتگی عضلات خواهید شد. بهتر است در ابتدا این حرکات را به مدت ۱۵ دقیقه و سپس افزایش دهید.
نکته ی مهم دیگر در جهت انجام این حرکات و یا هر حرکت ورزشی دیگر انجام صحیح آن می باشد.
پس اگر قصد جواب گرفتن از حرکات زیر و رسیدن به اندام متناسب را دارید هرگز حرکات را به صورت اشتباه انجام ندهید و با چند روز انجام دادن توقع گرفتن نتیجه سریع از آن را نداشته باشید.
و اما حرکات …

six pack bag

۱٫دراز و نشست

یکی از ورزش های کلاسیک و بسیار کاربردی حرکت دراز و نشست است. در این ورزش همه نواحی شکم  درگیر می‌شوند.

چگونه؟
به پشت بخوابید و پاهای‌تان را خم کنید طوری که کف پاهای‌تان صاف روی زمین باشد و دست‌ها هم کنار گوش‌ها قرار بگیرد. وقتی در این حالت مستقر شدید به بالا بیایید تا شانه‌های‌تان از زمین بلند شود.  برای این کار باید عضلات زیر دیافراگم را منقبض کنید. تا هر جا که توانستید بالا بیایید و بعد دوباره بخوابید و حرکت را بار دیگر انجام دهید. تعداد انجام این حرکت ورزشی کاملا بستگی به میزان آمادگی شما دارد. بهتر است ابتدا با حرکات بسیار کم شروع کنید. یادتان باشد اگر با گردن بلند شوید، به عضلات این ناحیه فشار زیادی وارد می‌کنید؛ طوری که ممکن است دچار آسیب شوند.

دراز و نشست

۲٫ به صندلی تکیه دهید.

یکی دیگر از حرکت های ورزشی مفید برای داشتن شکمی صاف حرکت صندلی است. حرکت صندلی ازجمله تمرین‌های ورشی است که بیشتر عضلات زیر شکم را درگیر و تقویت می‌کند.

چگونه؟

برای انجام درست این حرکت باید به پشت دراز بکشید و پاهای‌تان را در وضعیت ۹۰ درجه و نشسته روی صندلی قرار دهید. دست‌ها کنار بدن قرار گرفته و انگشتان پا هم باید کشیده باشند. با انجام دم، سرتان را از تشک جدا کنید و بالا بیاورید و به سمت شکم‌تان بکشید. دست‌های‌تان را هم از روی تشک‌بردارید و با یک فشار کف دست به زمین حداقل پنج‌بار این حرکت را انجام دهید. حواس‌تان باشد که حین انجام حرکات بدن‌تان باید همچنان بالا نگه‌ داشته شود. بعد از این پنج‌حرکت بازدم انجام دهید. اگر بدن‌تان آمادگی لازم را دارد دست کم ۱۰۰ بار این حرکات را تکرار کنید.
چربی سوزی

۳٫ با یک پا بچرخید.
برای داشتن شکمی صاف و سوزاندن چربی‌های آن چه چیزی بهتر از حرکت چرخش یک پایی.
چگونه؟
برای این کار باید به پشت بخوابید و ستون مهره‌های‌تان زمین را لمس کند. حالا یک پای‌تان را خم کنید طوری که حالت ۹۰ درجه پیدا کند و دیگری را صاف و مستقیم به سمت بالا نگه دارید. کاری که باید انجام دهید این است که یک دم انجام دهید و پای صاف را در جهت حرکت عقربه‌های ساعت بچرخانید. وقتی یک دور کامل چرخش را انجام دادید، می‌توانید بازدم کنید. حالا در مرحله بعد باید این حرکت ورزشی را خلاف جهت عقربه‌های ساعت انجام دهید. به این ترتیب یک حرکت کامل را انجام داده‌اید. بهتر است برای هر پا دست‌کم ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.
دوچرخه زدن

۴٫ دوچرخه بزنید.
یکی از حرکات ورزشی که به درگیر شدن عضلات شکم کمک شایانی می‌کند، حرکت دوچرخه است.
چگونه؟
برای انجام این حرکت ورزشی باید به رو بخوابید و پاها را دراز کنید. دست‌های‌تان را پشت سر گذاشته و بازوها را هم رو به بیرون قرار دهید. زانوی راست را به طرف قفسه سینه جمع کنید و شانه چپ را سمت زمین ببرید. باید تلاش کنید بازوی چپ، زانوی راست را لمس کند. حالا به مرکز برگردید و شانه چپ را بکشید تا بازوی راست زانوی چپ را لمس کند. وقتی این کار را هم انجام دادید، می‌توانید حرکت را تکرار کنید. اگر انجام این حرکت برای‌تان سخت بود، می‌توانید هر دو زانو را به طرف قفسه سینه جمع کنید و دست‌های‌تان را دور ساق پا حلقه کنید.
دوچرخه زدن

۵٫ ربات شوید.
به پشت دراز بکشید و پاهای‌تان را کنار هم جفت کنید و بازوهای‌تان را صاف به سمت سقف نگه دارید طوری که به اندازه عرض شانه‌ها از هم فاصله داشته باشند. شروع به بلند شدن از تشک از ناحیه سر کنید و به آرامی مهره‌های کمرتان را یکی‌یکی از تشک جدا کنید. طوری بلند شوید که مهره‌ها کامل جدا شوند و بازوها نوک انگشتان پای‌تان را لمس کنند و موازی زمین قرار بگیرند. وقتی می‌خواهید دراز بکشید، دم انجام دهید و بعد بازدم و کم‌کم مهره‌های کمر را در جهت عکس به تشک نزدیک کنید. این کار را آرام و مهره به مهره انجام دهید تا سر روی تشک قرار بگیرد. اگر مبتدی هستید، می‌تواند پنج تا هشت بار این حرکت را انجام دهید.
حرکات ورزشی

ادامه ی حرکات چربی سوزی شکم در مطالب بعدی …

مشاهده ی ۵ حرکت باقیمانده در چربی سوزی شکم

(۱۸۵)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*